Rekkakortti CE

BE/CE- Yhdistelmäkurssi muodostuu oppilaan kykyjen mukaan. Kurssilla harjoitellaan tarpeellinen määrä käsittelyopetusta. Toteutamme opetuksen puoli- ja täysperävaunulla. Ikäraja 18,5 vuotta (2-vaihe tulee olla suoritettuna) CE-kortilla voit ajaa ajoneuvoyhdistelmää, jossa vetoautona on C-luokan ajoneuvo. Sinulla täytyy olla voimassa oleva C-ajokortti tullessasi CE-kurssille. Lue lisää Trafin sivuilta.

Lyhennetty CE-kortti

Kurssi pitää sisällään:

• 5 tuntia teoriaa
  • 10 tuntia ajamista
  • Ajoneuvon käytön ajokokeessa

Vaatimuksena aiemmin suoritettu perustason ammattipätevyyskoulutus:

• 280 tunnin perustason ammattipätevyyskoulutus, joka on ollut voimassa vähintään vuoden.
  • 140 tunnin perustason ammattipätevyyskoulutus, joka on ollut voimassa vähintään kaksi vuotta.

CE-kortti

CE-ajokortin eli rekkakortin voit ajaa, kunhan sinulla C-luokan ajo-oikeus. Tällöin kurssi pitää sisällään:

• 15 tuntia teoriaa
  • 30 tuntia ajamista
  • Ajoneuvon käytön ajokokeessa

Kysy edullisien rekkakortin hintoja ja aloitusaikoja puhelimitse 09-72799620 tai sähköpostitse ylastonautokoulu(ät)kolumbus.fi
Ilmoittaudu rekkakurssille tästä!