Henkilöautokortti B ja BE

Tule suorittamaan henkilöautokorttisi nuorekkaaseen, rentoon ja iloiseen joukkoomme! Tarjoamme luotettavaa, turvallista ja edullista ajo-opetusta ammattitaitoisten opettajiemme johdolla. Automme ovat viimeisintä mallistoa ja näin ollen turvallinen ja varma valinta uudelle kuljettajalle opetella liikenteen kiemuroita. Voit aloittaa autokoulun käymisen heti 17-vuotta täytettyäsi. Asiakas toimittaa ajovarmalle ajokorttilupahakemuksen. Teoriakokeen voit suorittaa kuukautta ennen täysi-ikäisyyttäsi, kun teoriatunnit on suoritettu ja ajokorttilupa voimassa. ajotunnit voit aloittaa heti. Kun olet ajanut vähintään 10 ajotuntia sekä suorittanut hyväksytysti teoriakokeen ja riskikoulutus on käytynä voit suorittaa ajokokeen.

B-kortti

Perusvaiheen B ja BE-kurssit alkavat klo 16:30 luokkaopetuksena sekä verkossa ma-to klo 14-20. Katso luokkaopetusajat tästä seuraava aloituspäivä. Ilmoittautua voit etukäteen puhelimitse tai näiltä sivuilta. Paikalla olisi hyvä olla viimeistään klo 16.15. Kurssiin kuuluu:

• Oppimateriaalit
  • 8 tuntia teoriaa
  • 14 tuntia ajamista joista 1 tunti simulaattorissa (pimeänajo)
  • Ajoneuvon käyttö ajokokeessa
  • Kurssi sisältää riskientunnistamiskoulutuksen
  • Kurssin hinta 1190 euroa (hinta ei sisällä viranomaiskuluja)
    • Sinulla tulee olla aikaisempi ajokortti tai EAS-kurssi suoritettuna.

Ilmoittaudu B-kortti kursseille tästä!

EAS-kurssi

• Teoriaopetuksessa koulutetaan perustiedot liikennejärjestelmästä ja vuorovaikutuksesta liikenteessä, liikenteen riskeistä, eri tienkäyttäjäryhmien turvallisuuteen liittyvistä asioista, moottoriajoneuvojen kuljettajan vastuusta ja velvollisuudesta sekä muista turvallisen ja muita liikenteessä liikkujia huomioivan ajotavan vaatimuksista.
  • Kurssin hinta 50 euroa
  • Ilmoittaudu EAS-kursseille tästä!

Riskientunnistamiskoulutus

• 4 tuntia teoriaa (tuntiopetuksena tai verkossa)
  • 3 tuntia ajamista
  • Kurssin hinta 280 euroa
  • Jos et ole suorittanut pimeänajonkurssia, niin hintaan lisätään 80 euroa
  • Ilmoittaudu Riskientunnistamiskoulutus-kursseille tästä!

Pimeänajonkurssi

Kurssin voi suorittaa simulaattorissa ympäri vuoden. Joulu-helmikuussa voidaan kurssi suorittaa aidoissa olosuhteissa.

• Kurssin hinta 80 euroa
  • Ilmoittaudu pimeänajokurssille tästä!

Kysy edullisia hintojamme puhelimitse 09 - 7279 9620 tai sähköpostitse ylastonautokoulu(ät)kolumbus.fi